Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Wanneer u een bestelling plaatst op Aluprotect ontvangt u per mail een orderbevestiging met daarin alle details van uw bestelling. Het is belangrijk om de orderbevestiging goed te controleren. Heeft u per ongeluk een fout gemaakt? Geen probleem. U kunt altijd contact met ons opnemen om uw order nog aan te passen (mits u binnen een werkdag contact met ons opneemt).

Nadat wij uw order hebben ontvangen gaan wij over tot de productie van uw bestelde producten. Overige producten die door Aluprotect niet op maat worden gemaakt (zoals plissé hordeuren en terrasoverkappingen) worden zo snel mogelijk naar u verzonden. Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt de bestelling pas verzonden wanneer uw totale bestelling compleet is.

Maatwerkproducten zoals screens, lockscreens en rolluiken worden in onze productiehal in Pesse gefabriceerd en met de grootste zorg samengesteld, afgewerkt en getest. Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u daarover bericht.

Vragen over de status van uw bestelling?

Neem contact met ons op via het contactformulier of bel met één van onze medewerkers via telefoonnummer 0528 – 241258.


Gerelateerde vragen